We Think Differently!

Accueil          Pre-Inscription       Contactez-nous

• AdminSK

UMEF PROFESSOR SPOKE ON LEADERSHIP AND MANAGEMENT ISSUES

Salvatore Moccia, Professor of Swiss University, is hosted at our University to teach ASUE students of “Business Management” joint Master Program of ASUE and Swiss UMEF University.

ASUE Science and PhD Division has initiated series of language courses aimed at improving linguistic and professional skills of senior courses’ students. Today, Salvatore Moccia reported on “Leadership and Team Building”. The meeting was attended by Gagik Vardanyan, Vice Rector of Science and International Relations, Khoren Mkhitaryan, Head of Science and PhD Division, Aghavni Hakobyan, Head of Educational Division.

In his welcoming speech Gagik Vardanyan urged students to attend meetings with representatives of the Swiss University actively and expressed conviction that they would contribute to the replenishment of knowledge.

During the lecture, Salvatore Moccia analyzed the peculiarities of teamwork and human resource management. He stated that the basis of the progress of today’s organizations and companies is teamwork, but the role of the manager is also important, who in his/her turn implies the outcomes of the overall work. The professor noted that it’s not accidental that today employers are choosing the one, who performs teamwork, has communicative skills and good behavior.

The professor specifically pointed out the working methods by which the leader, the manager should be guided.

Information on the upcoming lectures by UMEF professors will be posted in the ASUE official website.

UN PROFESSEUR DE L'UMEF A PARLÉ DE QUESTIONS DE LEADERSHIP ET DE GESTION

Salvatore Moccia, professeur à l'Université suisse, est hébergé dans notre université pour enseigner aux étudiants d'ASUE le programme de master commun «Gestion des entreprises» d'ASUE et de l'Université suisse UMEF.

La division sciences et doctorat d’ASUE a lancé une série de cours de langues visant à améliorer les compétences linguistiques et professionnelles des étudiants des cours de second cycle. Aujourd'hui, Salvatore Moccia a publié un article sur «Leadership et constitution d'équipe». Gagik Vardanyan, vice-recteur à la science et aux relations internationales, Khoren Mkhitaryan, chef de la division science et doctorat, Aghavni Hakobyan, chef de la division éducation.

Dans son discours de bienvenue, Gagik Vardanyan a exhorté les étudiants à assister activement aux réunions avec des représentants de l'université suisse et s'est déclaré convaincu qu'ils contribueraient à la reconstitution des connaissances.

Au cours de la conférence, Salvatore Moccia a analysé les particularités du travail d'équipe et de la gestion des ressources humaines. Il a déclaré que le progrès des organisations et des sociétés d’aujourd’hui repose sur le travail d’équipe, mais que le rôle du responsable est également important, car il implique à son tour les résultats du travail global. Le professeur a noté qu’il n’est pas accidentel qu’aujourd’hui les employeurs choisissent celui qui effectue le travail en équipe, qui a des compétences en communication et un bon comportement.

Le professeur a spécifiquement souligné les méthodes de travail selon lesquelles le dirigeant, le responsable, devrait être guidé.

Les informations sur les conférences à venir des professeurs de l'UMEF seront publiées sur le site officiel de l'ASUE.

0 vue