We Think Differently!

Accueil          Pre-Inscription       Contactez-nous

• AdminSK

SWISS UMEF UNIVERSITY IN ARMENIA

SWISS UMEF UNIVERSITY in Arménie ASUE and Swiss UMEF University signed an agreement of carrying out double degree educational program, according to which the initial programs will involve BBA, MBA and/or Executive MBA. The agreement was signed by Koryun Atoyan, ASUE Rector, Professor and Michael Akerib, Rector of Swiss UMEF University. Khoren Mkhitaryan, Head of ASUE Science and PhD Division, informs that Swiss UMEF University is situated in Geneva, offers BBA, MBA, Pd.D and DBA programmes in French and English-management, business administration, political science, international relations and diplomacy. Here are the expected results of the joint program:

1. Master’s degree students will get UMEF and ASUE double diplomas.

2. Master’s degree students will be able to continue one or two-semester study in Switzerland-UMEF Geneva campus.

3. All courses will be conducted in English.

4. All courses will be conducted by Faculty members arrived from Europe, USA, Canada and other countries.

The leadership of UMEF University and Khoren Mkhitaryan assured that students studying at ASUE will receive the same quality education which of students.

SWISS UMEF UNIVERSITÉ EN ARMÉNIE

L'UNIVERSITÉ SUISSE UMEF en Arménie ASUE et l'Université suisse UMEF ont signé un accord portant sur la réalisation d'un programme éducatif à double diplôme, aux termes duquel les programmes initiaux impliqueront BBA, MBA et / ou Executive MBA. L'accord a été signé par Koryun Atoyan, recteur de l'ASUE, professeur et Michael Akerib, recteur de l'Université suisse UMEF. Khoren Mkhitaryan, responsable de la division Science et doctorat d'ASUE, informe que l'Université suisse UMEF est située à Genève, propose des programmes de BBA, MBA, Pd.D et DBA en français et en anglais - gestion des affaires, sciences politiques, relations internationales et diplomatie. Voici les résultats attendus du programme conjoint:

1. Les étudiants de Master obtiendront des doubles diplômes UMEF et ASUE.

2. Les étudiants de Master pourront poursuivre leurs études pendant un semestre ou deux sur le campus Suisse-UMEF à Genève.

3. Tous les cours se dérouleront en anglais.

4. Tous les cours seront donnés par des membres du corps professoral venus d’Europe, des États-Unis, du Canada et d’autres pays.

Les dirigeants de l'Université UMEF et de Khoren Mkhitaryan ont assuré que les étudiants de l'ASUE recevraient le même enseignement de qualité que les étudiants.

1 vue