Reprise du deuxième semestre de l’année académique 2019/2020 après le Coronavirus.

UMEF a repris l’activité académique suite au problème du Coronavirus, et tous les examens seront organisés physiquement au campus du Château d’Aïre.

Tous les étudiants, ainsi que les professeurs et le personnel administratif sont tenus de respecter les normes et recommandations de l’OFSP. Dans ce cadre, les examens seront organisés avec une participation maximale de 5 étudiants par classe.

Nous vous recommandons vivement de respecter les distanciations sociales dans la classe ainsi qu’en dehors du campus et dans tous vos déplacements.

Start of the second semester of the academic year 2019/2020 following the Coronavirus lockdown.

UMEF has started its academic activity following the Coronavirus pandemic, and all exams took place physically at the campus of Château d’Aïre.

All students, as well as the professors and the staff, have to follow the norms and recommendations of the federal authorities. Thus, the exams will be organized with a maximum number of participants of 5 students per class.

We strongly recommend the respect of social distancing in the classroom as well as outside the campus and in all your activities.

0 vue