PROFESSOR SALVATORE MOCCIA - UMEF - ASUE ON GLOBALIZATION CHALLENGES

Salvador Moccia, Professor of UEFA Swiss University, hosted at our University on a working visit, held the last lecture for ASUE students today. The topic of the lecture is “Globalization Challenges”. The meeting was attended by Khoren Mkhitaryan, Head of Science and PhD Division, Diana Galoyan, the Chair of International Economic Relations, PhD students, researchers and students.

The professor spoke about the essence of the phenomenon of globalization, touched upon its socio-economic significance, highlighted the advantages and disadvantages of globalization and then showed what impacts may have on developing countries, including Armenia.

P.S. Lecturers arrive at our University to teach the students of the "Business Management" Master program in cooperation with ASUE and UMFF, and besides the main mission, they hold open lectures for ASUE students.

The author of the initiative, Khoren Mkhitaryan, said that professor of Swiss University Sun Edward will visit ASUE next week and will hold regular lecture on November 17, at 11:00, at ASUE Conference Hall. The measure aimed at improving students' knowledge of English and professionalism.

UMEF & ASUE Media and Public Relations Division

PROFESSEUR SALVATORE MOCCIA - UMEF - ASUE SUR LES DÉFIS DE LA MONDIALISATION

Salvador Moccia, professeur à l'Université suisse de l'UEFA, a accueilli la dernière conférence à l'intention des étudiants d'ASUE aujourd'hui. Le sujet de la conférence est «Les défis de la mondialisation». Khoren Mkhitaryan, chef de la division science et doctorat, Diana Galoyan, présidente des relations économiques internationales, étudiants en doctorat, chercheurs et étudiants.

Le professeur a évoqué l’essence du phénomène de la mondialisation, abordé son importance socio-économique, mis en évidence les avantages et les inconvénients de la mondialisation, puis montré les effets que cela peut avoir sur les pays en développement, y compris l’Arménie.

P.S. Les conférenciers arrivent à notre université pour enseigner aux étudiants du programme de master "Business Management" en coopération avec ASUE et UMFF. Outre la mission principale, ils organisent des conférences ouvertes pour les étudiants ASUE.

L'auteur de cette initiative, Khoren Mkhitaryan, a déclaré que le professeur de l'Université suisse Sun Edward se rendrait à ASUE la semaine prochaine et qu'il donnerait une conférence régulière le 17 novembre à 11 heures à l'ASUE Conference Hall. La mesure visait à améliorer la connaissance de l'anglais et le professionnalisme des étudiants.

UMEF et ASUE Division des médias et des relations publiques

0 vue