ORIENTATION DAY AT THE NEW SWISS UMEF CAMPUS – CHÂTEAU d’AÏRE

The management, the faculty, the students and their families gathered Saturday, October 13th 2018 for the orientation and presentation day of the new premises of SWISS UMEF University Geneva.

It was an opportunity to welcome our new students and present them the programmes, the completion of the academic year, as well as their new work environment.

The day ended with a small cocktail of honour given in the courtyard of the magnificent Château d’Aïre, enjoying the park on this beautiful autumn day.

Management thanks the students and their parents for their presence and their trust, and wishes its students and faculty an excellent academic year 2018-2019.

JOURNÉE D’ORIENTATION AU NOUVEAU CAMPUS SWISS UMEF – CHÂTEAU d’AÏRE

La direction, le corps professoral, les étudiants ainsi que leurs familles se sont réunis samedi 13 octobre 2018 pour la journée d’orientation et de présentation des nouveaux locaux de SWISS UMEF University Genève.

Ce fut l’occasion d’accueillir nos nouveaux étudiants et de leur présenter les programmes, le déroulement de l’année académique, ainsi que leur nouvel environnement de travail.

La journée s’est terminée par un petit cocktail d’honneur donné dans la cour intérieure du magnifique Château d’Aïre, profitant ainsi du parc en cette belle journée d’automne.

La direction remercie les étudiants et leurs parents pour leur présence et leur confiance, et souhaite à ses étudiants et à son corps professoral une excellente rentrée universitaire 2018 -2019.

0 vue