Organisation Des Cours Durant La Pandémie

Suite aux décisions des autorités cantonales, ainsi que les recommandations du Conseil Fédéral, les cours seront dispensés dès le 2 novembre, et jusqu’à nouvel ordre, pour l’ensemble des programmes (Bachelor, Master et Doctorat), par eAcademy.

Toutes questions administratives seront traitées exclusivement par courriel. Néanmoins le campus reste ouvert. Les visites s’effectuent exclusivement par rendez-vous.

Pour des informations détaillées sur le Coronavirus, veuillez consulter le site web de l'Office fédéral de la santé publique OFSP.

Organisaiton Of Courses During The Pandemic

Following the decisions of the cantonal authorities, as well as the recommendations of the Federal Council, the courses will be carried out, starting on November 2 and until further notification, for all the programmes (Bachelor, Master and Doctorate), by eAcademy.

All administrative issues will be dealt with exclusively by email. Nevertheless, the campus will stay open. Visits will only be allowed by appointment.

For detailed information on Coronavirus, please visit the website of the Federal Office of Public Health OFSP.