7 DEPARTMENTS OF ASUE 27TH CONFERENCE: RECTOR OF SWISS UMEF UNIVERSITY ALSO PRESENTED A REPORT

ASUE 27th conference “Development of Economy and Society: 21st Century Challenges and Opportunities” continue working in 7 departments: "Institutional and Structural Reforms" – coordinator: Atom Margaryan, Director of "Innovative and Institutional Research” scientific-educational laboratory, PhD in Economics, Associate Professor, "Environmental Economics and the Environment" – coordinator: Suren Gevorgyan, the Chair of Environmental Economics, Doctor of Sciences, Professor, "Monitory Policy and Economic Growth" – coordinator: Ashot Matevosyan, Director of "Monetary Policy and Economic Growth" scientific-educational laboratory, Doctor of Sciences, Professor, "Financial Involvement. Banks and Other Financial Institutions" – coordinator: Sergey Sukiasyan, Director of "Financial Inclusion" scientific-educational laboratory, Doctor of Sciences, Associate Professor, "Culture and Social Capital as Factors of Society's Development" – coordinator: Yelena Manukyan, Director of "Social Research" scientific-educational laboratory, PhD in Economics, Associate Professor, "Foreign Economic Policy and International Integration" – coordinator: Diana Galoyan, the acting Chair of International Economic Relations, Doctor of Sciences, Associate Professor, "Territorial Development and Regional Economics" – coordinator: Samvel Avetisyan, Senior researcher of "AMBERD" research center, Doctor of Sciences, Professor.

The departments started to work yesterday after the end of the plenary session. ASUE Media and Public Relations Division took a tour in all departments, listened to reports and talked with the coordinators. Gagik Vardanyan, Vice Rector of Science and International Relations, Khoren Mkhitaryan, Head of Science and PhD Division, attended the discussions and submitted observations.

Michael Akerib, Rector of Swiss UMEF University, reported on “Several Economic Outcomes of Demographic Development of Europe” in "Foreign Economic Policy and International Integration" department.

7 DÉPARTEMENTS DE L'ASUE 27ÈME CONFÉRENCE: LE RECTEUR DE L'UNIVERSITÉ SUISSE UMEF A ÉGALEMENT PRÉSENTÉ UN RAPPORT

La 27e conférence d'ASUE intitulée «Développement de l'économie et de la société: défis et opportunités du XXIe siècle» se poursuit dans 7 départements: «Réformes institutionnelles et structurelles» - coordinateur: Atom Margaryan, directeur du laboratoire scientifique et pédagogique «Recherche innovante et institutionnelle», doctorat en économie , Professeur associé, "Economie de l'environnement et environnement" - coordinateur: Suren Gevorgyan, titulaire de la chaire d'économie de l'environnement, docteur en sciences, professeur, "Politique monétaire et croissance économique" - coordinateur: Ashot Matevosyan, directeur de "Politique monétaire et croissance économique " scientific-educational laboratory, Doctor of Sciences, Professor, "Participation financière. Banques et autres institutions financières" - coordinateur: Sergey Sukiasyan, directeur du laboratoire scientifique et éducatif "Inclusion financière", docteur en sciences, professeur agrégé, "Culture et capital social en tant que facteurs de développement de la société" - coordinatrice: Yelena Manukyan, Directeur du laboratoire scientifique et éducatif "Recherche sociale", doctorat en économie, professeur agrégé, "Politique économique extérieure et intégration internationale" - coordinatrice: Diana Galoyan, titulaire de la chaire de relations économiques internationales par intérim, docteur en sciences, professeure agrégée, "Territorial Développement et économie régionale "- coordinateur: Samvel Avetisyan, chercheur principal au centre de recherche" AMBERD ", docteur en sciences, professeur.

Les départements ont commencé à travailler hier après la fin de la session plénière. La division des médias et des relations publiques d’ASUE a visité tous les départements, écouté les reportages et discuté avec les coordinateurs. Gagik Vardanyan, vice-recteur à la science et aux relations internationales, Khoren Mkhitaryan, chef de la division science et doctorat, a assisté aux discussions et présenté des observations.

Michael Akerib, recteur de l'Université suisse UMEF, a rendu compte de «Plusieurs résultats économiques du développement démographique de l'Europe» dans le département «Politique économique extérieure et intégration internationale».

0 vue